Elke Vrijdag Nieuwe Paleo Recepten in je Mailbox!

Op dit moment halen 50.988 mensen elke week nieuwe inspiratie uit onze gratis recepten. Wil je ook op de hoogte blijven vul hieronder je beste e-mail adres in:

Hoe Schadelijk zijn de Toxines uit Vis? Een Filmpje Met Antwoorden

Al eerder schreef Maaike over vissoorten zoals zalm en sardines en kwamen ook de toxines wel aan bod, maar toch kreeg ik laatst weer een vraag via Facebook binnen over welke vis ik zelf eet.

Hieronder mijn antwoord.

Hou jij rekening met waar je vis vandaan komt? Kijk jij op de verpakking of het kweek, of vers gevangen is?

Elke Vrijdag Nieuwe Paleo Recepten in je Mailbox!

Op dit moment halen 50.988 mensen elke week nieuwe inspiratie uit onze gratis recepten. Wil je ook op de hoogte blijven vul hieronder je beste e-mail adres in:

Meer Artikelen

2 reacties Plaats reactie

  1. Hoi Mitch,

    Ik zal met kort voorstellen:

    Man, 47 jr, flinke buik ,109 kg en groot en grof ( 192cm ). bmi van meer dan 30, vet % 34.5, visculiar vet van 13 – 14, spiermassa 28% en een trage schildklier en nog veel meer gebreken………………………………………..

    Een aantal jaren aan t sporten/diëten soms een kilo erbij en dan weer eraf.
    Heel maar dan ook heel langzaam ging het met t gewicht richting de 107. 106. vacantie en zoef weer 3 kg erbij.
    Vele diëten geprobeerd maar niks van t al………………
    Tot dat ik Paleo zag op sochicken( een website van Jelle Hermus) en
    ns gekeken wat dat nu weer was, t was veel belovend, maar ja dat waren er meer: kritisch blijven.
    Meer erover gelezen op internet en je boekje besteld en verslonden in nog geen 3 uur. Wel 5 keer gelezen op vacantie in La France.
    Voorgenomen om donderdags in de vacantie na Frankrijk te beginnen.
    Zogezegd, zogedaan.
    Ik heb heel wat gekke en lompe opmerkingen moeten ontvangen van bv collega’s maar ik blijf stug vol houden. Hahaha
    Nu zijn we 7 weken verder, super streng voor mij eigen wil /wet.
    Mijn buik begint richting het wasbordje te gaan.
    Vet % 25.4, visculaire vet 11, bmi 28, spiermassa 34.5% en 101.5 kg.
    De dietiste was flink tevreden, maar ze wist dat ik hiermee zou beginnen.
    Ik krijg daarmee wel begeleiding en geen tegenwerking.
    Ik blijf musli gebruiken met kwark of yoghurt bij t ontbijt maar erbij bv eieren met bacon of een groente smoothie.
    Ik heb diverse dingen leren eten zoals cherrytomaatjes, tonijn, advocado, mango en koffie zonder melk en suiker en vooral zonder koekie.
    Lunch: bv een bak sla met bv wortelen, komkommer, witlof, cherrytomaatje, wat dikke plakken bacon of tonijn of zalm.
    Bij ons worden geen piepers meer gegeten, veel sla en vis en andere goede zaken. De cola fles staat werkeloos in de koelkast, en zo moet het!
    Boodschappen doen gaat niet meer in een race van 5 minuten door de winkel:
    ff lezen en zonder E nummers, meer bio en dan toch het goedkoopste met de beste kwaliteit uitzoeken. tja je wilt wat….. en dan moet je wat.

    Leuk is de opmerkingen van dezelfde collega’s die kijken waar je buikje is gebleven of lekker met je bak sla zit te smullen en zelf zitten te worstelen met de zelfde problemen. haha
    Mede bijkomende zaken:
    – heb veel meer fut en energie
    – veel opgewekte en meer plezier
    – geen zin in friet of snoep ed
    – veel fitter en minder last van gewrichten
    – genieten van een keertje spaghetti of chinees ( en dan nog tjaptjoi)
    – geen eczeem meer op mijn hand.
    – misschien vermindering van medicijnen ( wel iom huisarts)
    – en nog veel meer.

    Ik hoop bij de 90 kg uit te komen en de rest van de metingen naar een veel beter peil gaan.

    Mitch, bedankt voor je boekje en advies op je site.

    Met vriendelijke groeten,
    Marcel Hendriks

    ps ik zou je graag ns ontmoeten om erover verder te praten.

    Beantwoorden
  2. Na lang sukkelen met mn darmen , eindelijk de manier van eten gevonden waar bij ik me een stuk beter voel , veel meer energie , geen dip meer heb tegen etenstijd , mijn sport beter kan uitvoeren omdat ik veel mee energie heb , het was even omschakelen ivm : wat eet ik nu!
    Maar inmiddels eet ik veel gevarieerder dan voorheen , en lekkerder
    Jeannette Grefkens

    Beantwoorden

Laat een reactie achter

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Pin It on Pinterest